Αν είστε 18 ετών και άνω, μπορείτε να απολαύσετε τις εξατομικευμένες συμβουλές, τις ειδικές προσφορές και πληροφορίες μας για τα αγαπημένα σας προϊόντα μέσω της εγγραφής σας στο ενημερωτικό μας δελτίο.

Η Pierre Fabre Farmaka διατηρεί με ασφάλεια τη διεύθυνση email σας για να σας στέλνει emails σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο διαγραφής που θα περιλαμβάνεται στο ενημερωτικό δελτίο. Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας και τα δικαιώματά σας.
Φλεβική Ανεπάρκεια

4+1 τρόποι για να βάλουμε τα σνακς στη διατροφή μας

διατροφή

Η ανθυγιεινή διατροφή είναι ένας παράγοντας, που καταπονεί τις φλέβες και τις αρτηρίες μας. Ως εκ τούτου σχετίζεται άμεσα με την φλεβίτιδα και με την φλεβική ανεπάρκεια. Πριν πάρουμε οποιοδήποτε φάρμακο για την αντιμετώπιση της φλεβικής ανεπάρκειας, μπορούμε, απλά, να πάμε στην κουζίνα μας και να δώσουμε τη λύση φυσικά. Για παράδειγμα, αποφεύγοντας τις λιπαρές τροφές, το πολύ αλάτι και τα λίγα και μεγάλα γεύματα – που έτσι κι αλλιώς μας επιβαρύνουν – κρατάμε το βάρος μας σε καλύτερα επίπεδα και προφυλάσσουμε και τα πόδια μας από τη φλεβίτιδα.

Τι καλύτερο, αντί να μένουμε νηστικοί στο μεγαλύτερο μέρος της μέρας, να καταναλώνουμε ενδιάμεσα γεύματα ή σνακς (snacks). Απαραίτητα στην καθημερινή μας διατροφή, μας δίνουν την ενέργεια που χρειαζόμαστε, για να είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας, μας κρατάνε χορτάτους, δεν βαραίνουν το στομάχι και απομακρύνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας, που ενοχοποιείται για τη φλεβίτιδα και για τη φλεβική ανεπάρκεια.

Καλό είναι να διαλέγουμε από νωρίς τι σνακς θα χρειαστούμε μέσα στην ημέρα και να τα έχουμε μαζί μας, για να μην φάμε ό,τι βρούμε μπροστά μας, όταν πεινάσουμε.

Επιπλέον δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχουν έτοιμα τρόφιμα, που έχουν, μεν, κάποια θρεπτικά συστατικά, αλλά παράλληλα έχουν και ζάχαρη ή/και αλάτι, οπότε καλό είναι να τα αποφεύγουμε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιες μπάρες δημητριακών.

Έτσι:

  1. Τρώμε πάντα πρωινό. Το πρωί τρώγε σαν βασιλιάς, λέει η λαϊκή σοφία, θέλοντας να αναδείξει την σπουδαιότητα του πρωινού γεύματος. Πολλές επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι ένα «γερό» πρωινό μας κρατά μακριά από επικίνδυνα τσιμπολογήματα μέσα στην ημέρα και μας βοηθά να διατηρήσουμε ένα υγιές βάρος ή να χάσουμε κιλά, κάτι που ενδείκνυται για την πρόληψη και για την αντιμετώπιση της φλεβικής ανεπάρκειας. Τέλος είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το πρωινό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας.
  2. Σνακς με ξηρούς καρπούς. Οι ανάλατοι ξηροί καρποί και σπόροι είναι θαυμάσια σνακς, που δεν πρέπει να λείπουν από κανενός τη διατροφή. Αμύγδαλα, καρύδια, φυστίκια, φουντούκια, καβουρδισμένοι κολοκυθόσποροι, λιναρόσποροικτλέχουν πολλά ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά και είναι πιθανότερο να μας δημιουργήσουν αίσθημα πληρότητας (σε σύγκριση π.χ. με τα μπισκότα), ειδικά αν πιούμε και λίγο νερό μαζί με αυτά. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι πλούσια και σε θερμίδες, οπότε πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Συνήθως μια χούφτα είναι μια ασφαλής ποσότητα. Οι ξηροί καρποί συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της φλεβίτιδας φυσικά.
  3. Κάνουμε ισορροπημένους συνδυασμούς. Σε κάθε γεύμα και σε κάθε σνακ, λένε οι διατροφολόγοι, ιδανικά πρέπει να εμπεριέχονται όλες οι κύριες θρεπτικές ουσίες, δηλαδή, πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες. Για παράδειγμα, μπορούμε να φάμε λίγους ξηρούς καρπούς (πρωτεΐνες + λίπη) μαζί με μπανάνα ή σταφίδες (υδατάνθρακες) ή να δοκιμάσουμε λίγα κράκερς ολικής άλεσης (υδατάνθρακες) σε συνδυασμό με άπαχο τυρί (πρωτεΐνες + λίπη).
  4. Τρώμε απερίσπατοι. Το λάθος, που κάνουμε οι περισσότεροι, είναι ότι τρώμε κάνοντας παράλληλα και κάτι άλλο. Μπορεί να βλέπουμε τηλεόραση, να μιλάμε στο τηλέφωνο ή να τσεκάρτουμε την ηλεκτρονική μας αλληλογραφία. Αυτό, όμως, είναι λάθος. Όταν τρώμε, καλό είναι να μην κάνουμε τίποτα άλλο. Είναι ευκαιρία να κάνουμε ένα διάλειμμα και να φάμε απερίσπαστοι.
  5. Να έχουμε τα σνακς μαζί μας. Αν έχουμε ξηρούς καρπούς ή άλλα υγιεινά σνακς μαζί μας, πιθανώς θα αποφύγουμε τις σφολιάτες, τα πατατάκια,τις σοκολάτες, τα μπισκότα και όλους τους «πειρασμούς», μόλις τους δούμε μπροστά μας, ενώ πεινάμε.

Σε κάθε περίπτωση ο χρυσός κανόνας είναι να συνδυάζουμε την σωστή διατροφή με τακτική άσκηση (ακόμη και με «ταπεινό» περπάτημα), για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Κατέβασε το PDF!
Προηγούμενο άρθρο