Αν είστε 18 ετών και άνω, μπορείτε να απολαύσετε τις εξατομικευμένες συμβουλές, τις ειδικές προσφορές και πληροφορίες μας για τα αγαπημένα σας προϊόντα μέσω της εγγραφής σας στο ενημερωτικό μας δελτίο.

Η Pierre Fabre Farmaka διατηρεί με ασφάλεια τη διεύθυνση email σας για να σας στέλνει emails σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο διαγραφής που θα περιλαμβάνεται στο ενημερωτικό δελτίο. Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας και τα δικαιώματά σας.
Φλεβική Ανεπάρκεια

Διατροφικές συνήθειες: Επηρεάζουν τη φλεβίτιδα;

Διατροφικές συνήθειες: Επηρεάζουν τη φλεβίτιδα;

Τα παραπανίσια κιλά, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς, ενοχοποιούνται για πλείστα όσα προβλήματα υγείας. Οπότε μάλλον δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι επηρεάζουν αρνητικά και τη φλεβίτιδα. Κυρίως διότι, όταν κάποιος «κουβαλά» με το σώμα του λίγα ή περισσότερα κιλά από αυτά που θα ήταν τα «ιδανικά», ακόμη, δε, περισσότερο εάν είναι παχύσαρκος, επιβαρύνει όλον τον σκελετό του, αλλά ειδικά τα πόδια του, που τον κρατάνε και τον μετακινούν.

Οπότε για άλλη μια φορά η σωστή διατροφή, με υγιεινές επιλογές κυρίως από τη Μεσογειακή κουζίνα, είναι το Α και το Ω, για να διατηρούμαστε σε καλή κατάσταση και να μην ταλαιπωρούμε το σώμα μας και τον οργανισμό μας.

Η χρόνια φλεβική ανεπάρκεια (ΧΦΑ) ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους, ιδιαίτερα γυναίκες μετά την ηλικία των 40 ετών και είναι γνωστό ότι έξι στα δέκα άτομα, που πάσχουν, έχουν θέμα με το βάρος τους. Η κατανάλωση τροφών, που είναι πλούσιες σε σάκχαρα και σε λίπη και τα τυποποιημένα τρόφιμα προδιαθέτουν για φλεβική ανεπάρκεια. Πιο συγκεκριμένα φαίνεται ότι η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών ζορίζει το τοίχωμα των φλεβών και τις βαλβίδες τους.

Επιπλέον οι επιστήμονες, που ασχολούνται με το θέμα, λένε όχι στην κατανάλωση αλκοόλ και καφέ. Η κατανάλωσή τους, όπως εξηγούν, συμβάλλει στην αγγειοδιαστολή και επιβραδύνει τη ροή του αίματος, κάτι που συντελεί στη δημιουργία οιδήματος (πρηξίματος) και σε αίσθημα καύσου.

Αυτό, που συστήνουν οι ειδικοί, είναι η κατανάλωση συστατικών, τα οποία ενισχύουν τα τοιχώματα των φλεβών, όπως είναι τα φλαβονοειδή. Τα φλαβονοειδή περιέχονται στο ρόδι, στα κόκκινα φασόλια, στα μούρα, σε ξηρούς καρπούς, σε κόκκινα και σε κίτρινα φρούτα και λαχανικά. Βοηθάνε σημαντικά στην εύρυθμη ροή του αίματος προς την καρδιά.

Προκειμένου να μη «στέκεται» το αίμα και να μπορεί να κινείται όπως πρέπει μέσα στο σώμα, για να μη σχηματίζονται θρόμβοι, η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού σε καθημερινή βάση είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Πρέπει να πίνουμε 6-8 ποτήρια (περίπου δύο λίτρα) νερό κάθε μέρα – και τον χειμώνα – αν θέλουμε το φλεβικό μας σύστημα να λειτουργεί «ρολόι».

Βοηθητική προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η κατανάλωση φρέσκων χυμών φρούτων και λαχανικών. Εξάλλου από το διαιτολόγιό μας δεν πρέπει να απουσιάζουν τα προϊόντα ολικής άλεσης και οι φυτικές ίνες, που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου και κατ’ επέκταση «ξεφουσκώνουν» τον οργανισμό.

Θετική επίδραση στην αντοχή των αγγειακών τοιχωμάτων έχουν οι βιταμίνες C, Ε και εκείνες του συμπλέγματος Β. Ειδικότερα η βιταμίνη C βοηθάει να διατηρούνται ισχυρά τα τοιχώματα των φλεβών και συμβάλλει στην αποτροπή δημιουργίας κιρσών. Η βιταμίνη Ε βοηθά στην αποτροπή των θρομβώσεων.
Το φυλλικό οξύ και οι βιταμίνες Β6 και Β12 βοηθούν στην προστασία των κύτταρων, που περιβάλλουν τα μυϊκά τοιχώματα, μέσω της διατήρησης της ομοκυστεΐνης σε φυσιολογικά επίπεδα. Με τον τρόπο αυτό συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του φλεβικού συστήματος. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Β6 είναι το ρύζι, ο βασιλικός πολτός, η σόγια, οι ηλιόσποροι, οι μπανάνες, το συκώτι, και τα δημητριακά. Στο συκώτι βρίσκουμε τη Β12.

Διαβάστε επίσης: Διατροφικές συνήθειες: Τροφές και συμβουλές

Previous ArticleNext Article