Αν είστε 18 ετών και άνω, μπορείτε να απολαύσετε τις εξατομικευμένες συμβουλές, τις ειδικές προσφορές και πληροφορίες μας για τα αγαπημένα σας προϊόντα μέσω της εγγραφής σας στο ενημερωτικό μας δελτίο.

Η Pierre Fabre Farmaka διατηρεί με ασφάλεια τη διεύθυνση email σας για να σας στέλνει emails σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο διαγραφής που θα περιλαμβάνεται στο ενημερωτικό δελτίο. Πατήστε τους παρακάτω συνδέσμους για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας και τα δικαιώματά σας.
Εργασία, Φλεβική Ανεπάρκεια

Φλεβίτιδα, Άσκηση και Εργασία: Τι μπορώ να κάνω όσο είμαι στη δουλειά;

Η χρόνια φλεβική ανεπάρκεια ή, εν συντομεία, φλεβίτιδα, απασχολεί μεγάλο μέρος, κυρίως του γυναικείου πληθυσμού, που συχνά προσπαθεί να βρει λύσεις για να αντιμετωπίσει μη επεμβατικά αλλά αποτελεσματικά, το πρόβλημα αυτό.

Καθώς η εργασία μας καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος του καθημερινού μας χρόνου, είτε χαρακτηρίζεται από ορθοστασία είτε είναι καθιστική, είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να προσαρμόσουμε τις απαιτήσεις της, με τις ανάγκες του σώματός μας.

Παρακάτω, θα βρείτε μικρές και εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να εφαρμόσετε καθημερινά για να μειώσετε τα συμπτώματα της φλεβίτιδας.

Εργασία Καθιστική

Εάν η εργασία σας, είναι καθιστική, τότε είναι καλό να κάνετε μικρά διαλλείματα περπατήματος! Βάλτε υπενθύμιση στο κινητό σας, ανά περίπου μισή ώρα, σηκωθείτε από την καρέκλα και περπατήστε. Με αυτόν τον τρόπο θα ξεκουράσετε τα πόδια σας μέσα σε λίγα, μόλις, λεπτά. 

Μπορείτε επίσης να κάνετε τακτικά, περιστροφικές κινήσεις των άκρων ποδιών, κάμψη και έκταση. 

Μία ακόμη καλή άσκηση που βοηθά στη φλεβίτιδα, είναι να τεντώνετε τα γόνατα σας με αργές κινήσεις και να τα κρατάτε τεντωμένα για τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα. Γι΄ αυτή την άσκηση, δε χρειάζεται καν να σηκωθείτε από την καρέκλα σας!

Εργασία που απαιτεί Ορθοστασία

Εάν πάλι η εργασία σας απαιτεί πολύωρη ορθοστασία, τότε προσπαθήστε να μην παραμένετε στάσιμοι σε ένα σημείο, αλλά περπατήστε όσο μπορείτε περισσότερο μέσα στον χώρο. 

Είναι σημαντικό να κάθεστε κατά διαστήματα προκειμένου να ξεκουράζετε το σώμα και τα πόδια σας.

Και μην ξεχνάτε να φοράτε άνετα παπούτσια!

Επιπλέον ασκήσεις

Μπορεί οι μικρές ασκήσεις στον χώρο εργασίας να βοηθούν στη φλεβίτιδα, ωστόσο, είναι αρκετά σημαντικό να ασκήστε και στον ελεύθερο χρόνο σας. Σε αυτή την περίπτωση προτιμήστε ασκήσεις όπως είναι το γρήγορο περπάτημα, η ποδηλασία και η κολύμβηση αλλά αποφύγετε ασκήσεις που απαιτούν μεγάλη πίεση στα πόδια, καθώς και την υπερβολική άσκηση (δηλαδή ασκήσεις υψηλής έντασης, άρση βαρών, τρέξιμο μεγάλων αποστάσεων).

Τέλος, τώρα που η θερμοκρασία ανεβαίνει και ο ήλιος είναι πιο έντονος αποφύγετε την άσκηση που απαιτεί παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο, καθώς αυτή μπορεί να επιβαρύνει το υπάρχον πρόβλημα.

Και μην ξεχνάτε: Μικρές και εύκολες αλλαγές στην καθημερινότητά μας μπορούν να μας προσφέρουν σημαντική βελτίωση στη Χρόνια Φλεβική Ανεπάρκεια. 

Previous Article